Ik ben tijdelijk inzetbaar als Freelance Personal Assistant, Executive Assistant of Management Assistant. De volgende diensten bied ik aan:

  • complex agenda- en inboxbeheer
  • verzorgen van buitenlandse reizen
  • maken van afspraken, meetings, conference- en video calls
  • plannen en organiseren van diverse events zoals offsites
  • voorbereiden en coördineren van documentatie voor meetings
  • reviewen van documentatie
  • voorbereiden van PowerPoint presentaties
  • verwerken van declaraties
  • afhandelen van facturen
  • ontvangen van gasten
  • gastvrouw fungeren tijdens events
  • verzorgen van catering
  • notuleren van vergaderingen, uitwerken van notulen en opvolgen van de actiepunten
  • opstellen van correspondentie in Nederlands/Engels
  • boeken van vergaderruimtes
  • opzetten of herstructureren van een digitaal archief
  • omgaan met confidentiële informatie
  • opzetten en -of herstructureren van een  secretariaat
  • ad hoc klussen

Naast de gangbare secretariële ondersteuning kan ik u ook support verlenen in de onderstaande werkzaamheden:

  • HR zaken zoals het faciliteren van het recruitmentproces in-door en uitstroom van personeel
  • organiseren, coördineren en evalueren van trainingen
  • voorbereiden & faciliteren van workshops bijvoorbeeld flexwerken
  • faciliteren van een verhuisproject